МузПростір

6 жовтня розпочався європейський тур гурту, який триватиме протягом двох місяців. Напередодні туру AZH поспілкувався із лідером гурту Дункан Еттвудом.

? Як ви почали співпрацю із Denovali [німецький лейбл, де видається Blueneck? Чи є різниця між цим лейблом і британськими лейблами? Ми зустрілися з хлопцями з Denovali кілька років тому, коли вони попросили, видати вініл-версію Scars of the Midwest, а також зіграти на першому фестивалі Denovali Swingfest. Ми відразу стали друзями, і ми випустили The Fallen Host спільно з EMI і Denovali. Після цього я вирішив, що люблю їхню пристрасть і те, як Denovali обходяться зі своїми гуртами і просто відчув, що зараз саме час випускати платівки виключно через Denovali. Вони стали нашими друзями, майже членами сім'ї, і з цієї причини я радий можливості працювати виключно з ними. Я впевнений, що є подібні англійські лейбли, схожі на Denovali... Але ми не знайшли жодного ще... Я дуже поважаю те, що Тімо і Томас роблять для цього лейблу. Вони працюють ДУЖЕ важко для своїх гуртів. ? Як розвинулась ідея нового альбому? Розкажи нам про концептуальні відмінності між альбомами Blueneck? Я думаю, найкраща відповідь на це питання - дуже просто... В іншому випадку вам, можливо, буде потрібно 100 сторінок для мене, щоб пояснити точний інтелектуальний процес створення кожного альбому. Концепції усіх альбомів, які ми випустили, досить глибинна і, я відчуваю, що їхні концепції дуже схожі... Втім, я думаю, що Scars of the Midwest був надто відчайдушний, меланхолійний альбом... Загальне відчуття – втрати і збентеження. The Fallen Host знову був меланхолійним, але окрім того там було багато агресії і злості. У Repetitions, думаю, загальний зміст запису полягає в прийнятті почуття безнадійності і смутку – так наче не існує виходу з цієї ситуації... але це почуття вас охоплювало... а деколи так, ніби ви насолоджуєтеся болем. Чи в цьому є взагалі сенс? Це схоже на перебування під морфієм. ? Розкажи нам трохи про артворк до нового альбому. Як з’явилась ідея і хто працював над ним? Коли слухаєш альбом на iPod-і, то зображення змінює свій тон від пісні до пісні. Ілюстратором стала дівчина на ім’я Емілі Голден, вона також робить арт-ворки для групи під назвою Pirate Ship Quintet. Кілька років тому я попросив її зробити якісь ілюстрації для нас… але ми ніколи не використовували їх… але потім я згадав про цей дизайн і подумав, що він буде ідеальним для Repetitions. Потім ми трохи адаптували її ілюстрацію, додавши зношеність до зображення, а також 3 «крапки» - що згодом додало посилання на трек 'ellipsis'. Я дуже задоволений цим. Це моя улюблена обкладинка з усіх альбомів… І також чудово виглядає як футболка. Стосовно зміни артворку на айподі - так, ми зробили це з певної причини… але давайте вирішуйте самі, чому ми так це зробили! :) ? Чому для запису нового альбому ви вибрали Брістоль? Ми не обирали місто Брістоль. Ми обрали продюсера і студію – і так сталось, що вони були в Брістолі. Я працював із Метом Семпсоном раніше, і мені було відомо, що він і його студія є достатньо придатними, щоб створити теплий і глибокий звук. Ми мали багато старовинних аналогових інструментів в нашому розпорядженні і ввесь процес запису був просто дуже приємним. ? Якщо б ваша музика могла виразитись в чомусь фізично, що б це було? Як би ти це описав? Я особисто вважаю, що Repetitions є відчуттями неймовірного болю... Але таким, що ви почнете насолоджуватися його ступенем. Дуже дивне відчуття. Майже наче ви не можете відчувати нічого більше. Ви оніміли... Але ви все одно знаєте, що біль тут... його важко пояснити, але, сподіваюся, ви начебто знаєте, що я маю на увазі? ? Як оточення впливає на вашу музику? Оточення, на мою думку, є важливим аспектом при створенні музики. Із двома попередніми альбомами, що були записані в глухомані - було дуже холодно й похмуро. І я думаю, це відобразилось на записі. Для створення «Repetitions» ми були закриті в підвалі без вікон тільки з гірляндами для освітлення. Ну що ж, ми знову потрапили в ізоляцію і пастку. Але цього разу було тепло. ? Чи плануєте ви створювати візуалізації для пісень з нового альбому? У вас є тільки відео на Lilitu. Чи буде щось нове? Кілька тижнів тому ми говорили про створення відео на треки Ellipsis та Pneumothorax. Режисер, з яким ми збираємось працювати, має чудові ідеї. Тож я з нетерпінням чекаю початку роботи над цим. ? Як учасники Blueneck зібрались разом? Думаю, ця історія така ж як і в інших гуртів. Була собі компанія друзів – і ми постійно збиралися разом зіграти якісь свої дрібні ідеї. Зрештою ці дрібні ідеї стали піснями. І це було природнім процесом створити офіційний гурт. ? Чи відмічаєш ти якісь зміни в своєму житті відколи Blueneck розпочали роботу як гурт? У мене були серйозні зміни в моєму житті протягом часу з Blueneck. Ці зміни та події вплинули на багато пісень, які я написав для гурту. Не буду вдаватися в деталі... але справедливо сказати, що моє життя як поїздка на американських гірках, повна великих злетів і падінь. ? Які ваші очікування від цього Європейського туру? Що ви очікуєте від України? Ми їздили в тури Європою раніше. Кожний тур і кожний концерт в турі може бути дуже різним. Тому немає нічого, щоб я «очікував» від цього туру. На що сподіваюсь, це те, що як і в минулих турах ми відвідаємо гарні місця, побачимо старих друзів, з якими потоваришували в попередніх турах. Також потоваришуємо з новими людьми, які сподіваюсь стануть добрими друзями. Ми ДУЖЕ щасливі переживати такі дивовижні речі, як відвідування нових країн і міст та вивчення різних культур. Щодо України – то в нас тепер буде тільки один концерт в Києві - шкода, що ми не в змозі зробити всі три концерти... але через те, концерт Києві є ще більш особливим. Ми вже подружилися з кількома дивовижними росіянами і українцями, і тепер чекаємо зустрічі із цими людьми. ? Які стереотипи в тебе є про Україну? Ха! Ну, я чув, що водії там справді божевільні, на дорогах повно вибоїн, перетин кордону займає неймовірну кількість часу і те, що жінки там є одними із найкрасивіших в світі.. Це має бути цікаво!! ? Чи міг би ти описати своє сприйняття аудиторії в різних країнах? Я розкажу про материк і Східну Європу... основне, що завжди вражає мене – це які шанобливі, обізнані і пристрасні любителі музики в Європі... Наче вони відчувають честь бути на концерті. А у відповідь, це відображається на нас як групі, і змушує НАС відчувати дивовижний привілей грати нашу музику таким чудовим людям... Як я вже казав, ми дуже щасливі люди робити те, що ми робимо. ? Розкажи нам про найдивніші місця, де ви грали коли-небудь. Гмм.. Хитре питання.. Ми грали в таких «різних» місцях – для прикладу, в Катовіце ми грали в клубі, де посередині стояли вінтажні американські автомобілі із дим машиною і бульками, що покривали нас поки ми були на сцені. Це було дико! А ще колись один ДУЖЕ великий німець в Франкфурті погрожував нас вбити, якщо ми коли-небудь вернемось в Німеччину. Він був дуже п’яний і не платив за наш концерт. Він просто забрів у клуб… і йому не дуже сподобалась музика! ? В якому місці ти б хотів колись зіграти? Хотів би в Токіо. Це був би чудовий досвід, а також Західне узбережжя США. Ці місця так далеко і дуже дорого добиратись туди. Сподіваюсь, одного дня!